În conformitate cu prevederile Regulamentului General de Protecţie a Datelor (UE) nr. 679/ 2016 – RGPD sau Regulamentul, privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, CN POŞTA ROMÂNĂ SA - CNPR prelucrează date cu caracter personal în scopuri legitime, cu respectarea principiilor menţionate în continuare.
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează cu responsabilitate prin mijloace mixte (manuale şi automate), cu respectarea cerinţelor legale şi în condiţii care să asigure securitatea, confidenţialitatea, integritatea, disponibilitatea, transparenţa şi respectarea drepturilor persoanelor vizate.
1. Principii ale prelucrării datelor cu caracter personal
Notificarea: CNPR în calitate de operator de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal fiind înregistrat cu nr. 8077 din 10.01.2008;
Legalitatea: Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credinţă, în temeiul şi în conformitate cu prevederile legale în vigoare, inclusiv conform prevederilor Regulamentului;
Scopul şi limitarea determinată de scop: Orice prelucrare de date cu caracter personal se face în scopuri bine determinate, explicite şi legitime, adecvate, pertinente şi neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate şi ulterior prelucrate;
Confidenţialitatea: Persoanele care prelucrează, în numele CNPR, date cu caracter personal au prevăzut în contractul individual de muncă şi în “fişa postului” o clauză explicită de confidenţialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
Consimţământul persoanei vizate: În anumite situaţii, cu excepţia prelucrărilor care vizează date din categoriile strict menţionate în Regulament, prelucrarea poate fi efectuată numai dacă persoana vizată şi-a dat consimtământul în mod expres şi neechivoc pentru acea prelucrare; în celelalte situaţii CNPR va efectua prelucrarea, deasemenea, în conformitate cu prevederile Regulamentului şi ale legislaţiei în vigoare;
Informarea: Persoanele vizate sunt informate în mod explicit, prin mijloace online şi offline, cu privire la faptul că li se vor prelucra date cu caracter personal în scopul realizării serviciilor CNPR;
Protejarea persoanelor vizate: Persoanele vizate au garantat dreptul de informare şi de acces la datele care sunt prelucrate, dreptul de rectificare, dreptul de restricţionare şi dreptul de ştergere a datelor, dreptul de portabilitate a datelor şi dreptul de a nu fi supuse unei decizii individuale de prelucrare a datelor personale. Totodată, persoana vizată are dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanţei de judecată pentru apărarea oricăror drepturi ocrotite de lege, care le-au fost încălcate; Protejarea minorilor: Minorii care au împlinit vârsta de 14 ani pot achiziţiona în nume propriu produse sau servicii şi solicita, respectiv primi comunicări de la CNPR cu acordul reprezentantului legal, conform legii.Orice prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai în condiţiile legii.
Transferul de date: CNPR nu transferă date cu caracter personal, cu excepţia situaţiilor expres prevăzute de lege;
Crearea de profil: CNPR nu creează profiluri ale utilizatorilor de servicii poştale. În cazul studiilor de marketing dezvoltate de CNPR, este solicitat acordul neechivoc al persoanelor vizate.
Exactitatea: CNPR are nevoie de sprijinul clienţilor săi în furnizarea datelor pentru realizarea serviciilor poştale, însă exactitatea acestor date depinde de calitatea informaţiilor livrate de persoanele vizate şi/ sau de partenerii contractuali;
Identificarea: Pentru soluţionarea solicitărilor referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal adresate CNPR persoana vizată trebuie să facă dovada efectuării serviciului poştal;
Stocarea: CNPR stochează datele cu caracter personal pentru perioada necesară realizării scopurilor pentru care au fost colectate, respectiv pentru conformarea la prevederile legale în vigoare
Securitatea: CNPR utilizează metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaţilor şi proceduri de lucru, inclusiv de control, evaluare şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederior legale în vigoare.
2. Politica prelucrării datelor cu caracter personal
În conformitate cu principiile Regulamentului şi a legislaţiei în vigoare, CNPR are obligaţia de a prelucra cu responsabilitate datele personale care îi sunt furnizate.
3. Drepturile persoanei vizate
4. Responsabilul cu protecţia datelor
În conformitate cu prevederile Regulamentului, CNPR a numit responsabilul cu protecţia datelor la nivelul organizaţiei şi oferă mai multe posibilităţi de comunicare şi informare referitoare la Regulament, respectiv: email: protectia.datelor@posta-romana.ro, web: www.posta-romana.ro, call center: 021/ 9393.
5. Securitatea datelor cu caracter personal
În conformitate cu prevederile Regulamentului, CNPR depune eforturi constante, pe deoparte, pentru asigurarea unui nivel de securitate corespunzător şi reducerea/ eliminarea riscurilor care pot afecta datele cu caracter personal prelucrate şi, pe de altă parte, pentru menţinerea capacităţii de a asigura confidenţialitatea, integritatea, disponibilitatea şi rezistenţa continue ale sistemelor şi serviciilor de prelucrare.
6. Gestionarea riscurilor
În ceea ce priveşte riscurile, CNPR ţine seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau de accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod.
7. Încălcarea securităţii datelor
Încălcarea securităţii datelor va fi comunicată de CNPR în termenele stabilite de Regulament, fără întârzieri nejustificate, tuturor părţilor implicate aşa cum sunt acestea indicate de Regulament. Pentru mai multe detalii şi informaţii orice persoană interesată se poate adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, contact: Adresa: Bdul. Gral. Gh. Magheru nr. 28-30, sector 1, Bucureşti; Web: www.dataprotection.ro.
Politica de securitate pentru protecţia persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică tuturor salariaţilor CNPR, precum şi tuturor structurilor centrale şi teritoriale ale CN POŞTA ROMÂNĂ SA.
Data: 07.05.2018
Atenție! Poșta Română nu solicită clienților să furnizeze informații bancare confidențiale, numere de card sau coduri PIN și nici efectuarea de plăți online ale unor taxe de livrare.
Auchan Retail Romania și Poșta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare și nealimentare in incinta oficiilor poștale din țara. Proiectul debuteaza cu o et (...)
Bucuresti, 31 august 2022 - Compania Nationala Posta Romana continua sa intermedieze vanzarea titlurilor de stat destinate exclusiv populatiei, in cadrul programului "Te (...)
București, 6 septembrie 2023 – Îi indemnam pe beneficiarii tranșei a doua a Programului de sprijin privind plata facturilor la energie, inceputa ieri, sa aleaga incasarea (...)
Serviciul E-mandat iți permite sa trimiți bani oriunde in Romania, in timp record și la tarife minime. E-mandat asigura remiterea pe cale electronica a unor sume de bani nelimitate, in lei, catre (...)
București, 13 octombrie – Compania Nationala ,,Posta Romana” informeaza ca, incepand de astazi, suspenda activitatea de acceptare la prezentare pentr (...)
BUCUREȘTI, 23 OCTOMBRIE 2024 – Poșta Romana, liderul serviciilor poștale din Romania, a demarat procedura de achiziție simplificata privind inceperea lucrarilor de reabilitare a cladirii Po� (...)
BUCUREȘTI, 4 septembrie 2024 – Poșta Romana, liderul serviciilor poștale din Romania, continua procesul de digitalizare și retehnologizare a rețelei poștale, demarand procedura de achiziț (...)
București, 16 ianuarie 2024: Compania Naționala ,,Poșta Romana”, partenerul de business al mediului de afaceri, a lansat o soluție rapida de gestionare integrata a incasarilor cash prin care (...)
BUCUREȘTI, 12 februarie 2024 – Compania Nationala ,,Posta Romana” continua sa intermedieze vanzarea titlurilor de stat destinate exclusiv populatiei, in cadrul programului " (...)
BUCUREȘTI, 11 februarie 2025 – Compania Nationala ,,Posta Romana” continua sa intermedieze vanzarea titlurilor de stat destinate exclusiv populatiei, in cadrul programului ,,Tezaur", (...)
Auchan Retail Romania și Poșta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare și nealimentare in incinta oficiilor poștale din țara. Proiectul debuteaza cu o et (...)
București, 7 aprilie 2025: Compania Naționala ,,Poșta Romana” a expediat buletinele de vot catre alegatorii inscriși in Registrul Electoral pentru alegerile prezidențiale din luna mai. &nbs (...)
București, 1 noiembrie 2024: Compania Naționala „Poșta Romana” a inceput astazi distribuirea drepturilor sociale (pensii), respectand angajamentul asumat in conformitate cu convenția i (...)
BUCURESTI, 4 noiembrie 2020 – Compania Nationala Posta Romana a expediat prima transa de buletine de vot catre alegatorii inscrisi in Registrul Electoral pentru alegerile parlamentare (...)
București, 4 iulie 2024 – Compania Naționala ,,Poșta Romana” a incheiat un parteneriat cu firme prestigioase de transport marfuri in scopul eficientizarii rutelor de transport interregi (...)
BUCURESTI, 5 august 2020 – În contextul crizei provocate de pandemia SARS-CoV-2, care a demonstrat ca transportul pe cale aeriana nu este intotdeauna accesibil, Compania National (...)
Bucuresti, 28 mai 2021 – Compania Nationala Posta Romana a depus in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) procedura de consultare publica pentru achizitia asistentei tehnice (...)
București, 2 iulie 2024 - Compania Naționala ,,Poșta Romana” da startul oficial celei de-a doua ediții a programului de internship, dedicat studenților și tinerilor absolvenți. Avand in v (...)
București, 20 iunie 2024 - Compania Naționala “Poșta Romana” face un salt major spre modernizare prin achiziționarea unor mașini de ștampilat ultraperformante, in valoare de 50.000 d (...)
București, 12 august 2024: Compania Naționala ,,Poșta Romana” informeaza ca, incepand cu data de 16 august, va incepe distribuirea deciziilor de recalculare a pensiilor catre toți beneficiar (...)
Bucuresti, 18 mai 2021 - Compania Nationala Posta Romana aduce la cunostinta clientilor sai ca programul de lucru al subunitatilor postale din mediul urban si rural va suferi modificari in p (...)
București, 15 aprilie 2025: Compania Naționala ,,Poșta Romana” informeaza publicul cu privire la programul de funcționare al subunitaților poștale din mediul urban și rural in perioada Sa (...)
Bucuresti, 29 mai 2020 - Compania Nationala Posta Romana informeaza ca in zilele de luni, 1 iunie (Ziua Copilului si Rusaliile Catolice), si luni, 8 iunie (...)
Bucuresti, 8 decembrie 2021 – În urma creșterii numarului de trimiteri poștale sosite in Romania, care conțin medicamentul ARBIDOL sau alte medicamente neautorizate de Agenți (...)
București, 24 iulie 2024 – Poșta Romana, principalul furnizor de servicii poștale din Romania, a luat decizia strategica de a externaliza Serviciul cu Clienții in Republica Moldova. &Icir (...)
București, 20 noiembrie 2023 - Compania Naționala “Poșta Romana” a lansat astazi, in 8 orașe din țara, o colecție unica a 100 de carți poștale și 100 de NFT-uri cu figuri ale roma (...)
Alba Iulia, 5 august 2023 – Astazi, la Alba Iulia, 84 dintre cei mai rapizi poștași s-au intrecut in competiția profesional-sportiva anuala, Marșul Factorilor Poștali, ajuns la a (...)
București, 10 martie 2022 – Primul convoi format din mașinile Poștei Romane a plecat, astazi, spre Ucraina, incarcat cu 50 de tone de ajutoare umanitare. Acestea vor fi predate poș (...)
Clientii (persoane fizice) care doresc sa-si ridice trimiterile personal, prin imputernicit sau delegat de la o subunitate postala, pot inchiria, pe baza de abonament, o casuta postala.
Clientii (persoane juridice) care doresc sa-si ridice trimiterile personal, prin imputernicit sau delegat de la o subunitate postala, pot inchiria, pe baza de abonament, o casuta postala.
Tip Abonament Tarif lunar Garantie pe toata durata abonamentului la casuta postala nominala 20,00 lei 20,00 lei* la casuta postala nenomina (...)
Tip abonament Tarif lunar Garantie pe toata durata abonamentului la casuta postala nominala 35,00 lei 20,00 lei la casuta postala nenominala (...)
Accesul direct este un canal preferential care asigura clientilor mari, prin intermediul operatorilor postali desemnati, accesul partial la gama de produse interne a tarii de destinatie.
Bucuresti, 14 mai 2020 – Compania Nationala Posta Romana a lansat o aplicatie mobila pentru platformele Android care ofera acces rapid si direct la serviciile online ale operatorului n (...)
Bucuresti, 14 mai 2020 – Compania Nationala Posta Romana a lansat o aplicatie mobila pentru platformele Android care ofera acces rapid si direct la serviciile online ale operatorului n (...)
Achitarea dobanzilor cuvenite investitorilor in cadrul Programului Tezaur - emisiunea 0001, dobanda an 1, scadența 9 iulie 2019 În conformitate cu prevederile Ordinului Comun al mi (...)
Bucuresti, 28 mai 2020 – Compania Nationala Posta Romana ofera clientilor posibilitatea de a plati ratele bancare prin intermediul oficiilor postale sau direct de acasa, cu ajutorul fa (...)
Bucuresti, 15 iunie 2021 – Compania Nationala Posta Romana a decis anularea achizitiei pentru „servicii realizare design vestimentar”, demarata in vederea confectionarii de (...)
Trimiteri postale care circula deschise - foi volante (citatie, hotarare, extras de sentinta, proces verbal, notificare etc.); se prezinta pe formulare speciale cuprinzand doua parti: instiintar (...)
București, 27 septembrie 2024: În aceasta vara, Compania Naționala ”Poșta Romana” a lansat a doua ediție a programului de Internship. 20 de tineri au ales sa-și perfecțio (...)
Bucuresti, 6 mai 2015 – Directorul General al Postei Romane, Alexandru Petrescu, a fost ales marti, 5 mai, in functia de Presedinte al Consiliului de Administratie al CFR Calatori. Decizia vine (...)
Bucuresti, 5 mai 2015 – Posta Romana promoveaza o politica de TOLERANTA ZERO fata de toate persoanele care, prin conduita lor, au generat pagube patrimoniului companiei, indiferen (...)
București, 19 iulie 2024: A doua ediție a internship-ului de la Poșta Romana reunește tineri cu un potențial extraordinar, dornici sa invețe și sa iși depașeasca limitele. Astazi, vrem sa o a (...)
București, 15 aprilie – Campania “Doneaza parte din viața ta” continua sa salveze vieți la nivel național. În luna aprilie, aproximativ 70 de angajați ai Poștei (...)
București, 15 aprilie – Campania “Doneaza parte din viața ta!” continua sa salveze vieți la nivel național. În luna aprilie, aproximativ 70 de angajați ai Poștei Romane d (...)
Bucuresti, 18 mai - Poșta Romana a redeschis, astazi, Ghișeul Poștal Harman, județul Brașov, care fusese inchis in urma cu trei ani. Astfel, Compania Nationala Posta Romana vine in i (...)
București, 27 decembrie 2024: Oamenii Poștei Romane sunt sufletul și oglinda companiei și fiecare dintre ei este unic prin ceea ce ofera atat clienților, cat și organizației din care fac parte. (...)