MyLetter

MyLetter - plicuri personalizate

incarca imagine
Legenda

Zoom In

Zoom Out

Selecteaza

Inchide

MyLetter

  • Incarca fotografie -
  • Date poștale

Expeditor - Cine trimite


Destinatar - Cine primeste

Am citit şi sunt de acord cu termenii şi condițiile*
Am fost informat(a) despre Politica de Confidențialitate şi de Securitate a prelucrării datelor cu caracter personal și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal:
pentru efectuarea serviciilor postale*
in scopuri de marketing (oferte, reclame, informari, chestionare)
Va informam ca pentru efectuarea serviciului MyLetter perioada de prelucrare a datelor personale este de 18 luni.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

MyLetter

  • Incarca fotografie -
  • Date poștale -
  • Detalii si tarif comanda

Tarif expediere (corespondenta prioritara) - scutit de TVA: lei

Tarif productie plicuri (prelucrare si tipar) - cu TVA inclus: lei

Total: lei

MyLetter

  • Incarca fotografie -
  • Date poștale -
  • Detalii si tarif comanda -
  • Sumar comanda
Va rugam sa verificati toate detaliile comenzii inainte de a finaliza plata.
img
img

Tarif expediere (corespondenta prioritara recomandata) - scutit de TVA: lei

Tarif procesare (prelucrare si tipar) - cu TVA inclus: lei

Total: lei

DEPUNERI Reclamații

Pentru trimiteri poștale interne întârziate, neajunse,deteriorate sau alte disfuncționalități.

Pentru trimiteri poștale internaționale întârziate, neajunse, deteriorate sau alte disfuncționalități

Completați formularul de reclamații numai în cazul în care constatați întârzieri sau disfuncționalități în efectuarea serviciilor poștale sau întâmpinați alte probleme în cadrul acestora.

SOLICITĂRI INFORMAȚII

Contact
Atenție! prin telefon nu se accepta reclamații.

021 9393

Disponibil zilnic între orele
L - V: 0800 - 2000
     S: 0900 - 1300

Apelurile telefonice se taxează cu tarif normal.

Suport Clienți

Puneți o întrebare punctuală legată de ceea ce vă interesează și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Atenție! Prin formularul de Suport Clienți nu se acceptă reclamații.
În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, folosiți formularele de Reclamații Interne și Reclamații Externe.

Essential SSL