Comunicate de presa > Livrare door to door sau în cele 600 de oficii dedicate care aşteaptă clienţii partenerilor Poștei Române, de Black Friday

 

Bucureşti, 9 noiembrie 2021 - Coletele comandate pe site-urile partenerilor noștri, cu ocazia Black Friday, vor ajunge la clienţi prin intermediul Poştei Române, pentru al șaselea an consecutiv. Peste 600 de oficii ale Poştei Române își aşteaptă clienţii, începând din această săptămână, pentru ridicarea coletelor comandate. Totodată, livrarea coletelor va fi posibilă și direct la ușa destinatarului, în toate localitățile din țară.

Încă de la începutul acestei luni, Poșta Română a alocat resurse suplimentare pentru a face față vârfului de activitate, din această perioadă și a putea livra, zilnic, toate coletele comandate pe site-urile partenerilor noștri, în perioada evenimentului Black Friday.

Le recomand tuturor cumpărătorilor să apeleze cu încredere la serviciile Poştei Române de Black Friday. Pentru al șaselea an consecutiv, demonstrăm că suntem un partener serios şi consecvent, atât pentru companii, cât şi pentru persoane fizice și vom arăta clienţilor noştri că Poşta Română oferă servicii de calitate şi eficiente”, a declarat Valentin Ștefan, Director General

Cu un singur click, clienţii pot alege serviciile Poştei Române de Black Friday, şi nu numai. Operatorul naţional de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele partenerilor la sediul subunităţilor poştale participante. Lista oficiilor cu program prelungit, în această perioadă, se regăseşte pe site-ul companiei, accesând link-ul: https://www.posta-romana.ro/gaseste-oficiu-postal.html. Totodată, coletele vor ajunge și direct la ușa clienților, în fiecare localitate din România prin rețeaua de transport dedicată, care va asigura livrarea. Expediţiile sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare.

Poşta Română te anunţă prin SMS când a sosit coletul la oficiul poştal din apropiere sau vei primi notificarea prin SMS privind contactarea telefonică pentru confirmarea zilei de livrare a trimiterii la ușa ta.

Destinatarii sunt avizaţi de către Poşta Română, printr-un SMS, pentru fiecare colet, în momentul în care acesta ajunge în oficiul ales de client sau când livrarea la ușa destinatarului se apropie. Le comunicăm clienţilor: numărul AWB al trimiterii, numărul şi programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs, dacă nu a fost deja achitată online, cu cardul. Coletele conţinând comenzile efectuate în perioada Black Friday şi livrate în oficii vor fi păstrate până la 10 zile calendaristice, de la data sosirii în unitate, în funcție de opțiunea partenerului de contract. Deasemenea, clientul are opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate sau door to door în toate localitățile din România. Totodată, clientul are posibilitatea de a returna coletul, timp de 30 de zile, prin intermediul celor peste 600 de subunități dedicate.

 

Compartiment Comunicare

Essential SSL