Comunicate de presa > Precizare referitoare la cazuri de înşelăciune prin intermediul coletelor

Bucureşti, 19 martie 2020 - Având în vedere faptul că, în ultimele zile, în mediul online au apărut informaţii despre înşelăciuni realizate prin intermediul coletelor expediate de către Poşta Română, iar compania a primit şi sesizări în acest sens, facem următoarele precizări:

Răspunderea pentru conţinutul coletelor aparţine exclusiv expeditorilor. Potrivit procedurilor aflate în vigoare, Poşta Română este responsabillă doar de livrarea coletelor în timpii asumaţi şi de asigurarea integrităţii acestora. Conform sesizărilor primite, în contextul epidemiologic actual, unii clienţi au comandat online măşti de protecţie, dar, în schimb, au primit alte produse decât cele comandate.

Poşta Română se dezice de acest tip de activităţi şi dezaprobă faptul că, pe reţelele de socializare, se insinuează că ar fi complice la aceste înşelăciuni. Atragem atenţia că vehicularea acestui tip de informaţii nefondate aduce grave prejudicii de imagine, mai ales într-o perioadă în care încrederea oamenilor este la un nivel scăzut.

Clienţii care ne-au sesizat faptul că au fost înşelaţi au fost îndrumaţi către organele de poliţie pentru identificarea expeditorilor şi recuperarea prejudiciului. De asemenea, aducem la cunoştinţa publicului că Poşta Română colaborează cu organele de anchetă pentru depistarea tuturor celor care apelează la astfel de practici.

Rugăm clienţii, pe această cale, să facă cumpărături online din surse sigure, de la firme sau magazine pe care le cunosc, pentru a nu deveni victimele unor fraude online.

 

Compartiment Comunicare

Essential SSL